Karrieremuligheder i Finans & Controlling
-
Økonomiassistent
I rollen som Økonomiassistent bliver din fornemste opgave at udarbejde økonomiopgaver i vores Shared Service Center for de nordiske lande i Knauf. Du kan se frem til behandling af debitor, rykkere, oprettelse, bonusudbetaling og meget mere. Derudover vil du få dit eget ansvarsområde, hvor arbejdsopgaverne kan varierer.
-
Lønbogholder
I rollen som Lønbogholder får du ansvaret for at udvikle og effektivisere lønområdet. Funktionens primære arbejdsopgaver er at afvikle og udbetale løn til timelønnede efter den glædende overenskomst samt udbetaling af løn mv. til funktionærer. Men du kan også se frem til rapportering af sygdom, arbejdsskader mm.
-
Proces- & Projektleder
I rollen som Proces- & Projektleder bliver din fornemste opgave at støtte organisationen ved at udvikle og optimere rapporter og nøgletal samt drive tværorganisatoriske projekter.
-
Projektleder (CRM)
I rollen som Projektleder med fokus på CRM får du ansvaret for at drive og deltage i den strategiske udvikling af vores CRM med henblik på at øge Knaufs kundeloyalitet, forbedring af Knaufs Sales Performance og aktivitetsstyring. Derudover har du også ansvaret for at uddanne vores salgsorganisationen i brugen af CRM samt sikre opdatering og implementering af ny versioner